Продовжуємо розмову про небезпеку корони у майстра – ділюся “леопардовою” історією.
У мене на курсі був студент із багаторічним стажем. Поки студенти дивилися демонстрацію процедури, дівчина постила селфачі та сториз. Від коментарів та порад відмахувалася.
На майстер-класах я намагаюся дати максимум знань: стежу за роботою, провокую ставити запитання, сама питаю каверзні моменти. Але під час занять ми не стоїмо Цербер над студентами. Якщо людина каже. що все знає, махає руками, не слухає і не дивиться, ми не батогом ганяти його над моделлю.
Курси закінчилися, а за місяць приходить наш розгублений селфі-студент: що робити з клієнтом? Дивимось на фото: а у клієнта леопардові брови. Майстер зробив нерівномірне профарбування, і пігмент пішов плямами. Довелося кликати клієнта, видаляти роботу і потім акуратно робити все наново.
+2 походи на процедури
+6 годин на кушетці, різними підходами
+2 місяці з леопардовими бровами (поки не зійдуть)
-200 $ (на видалення та корекцію)
Майстер перестає помічати свої помилки: вони накопичуються, і потім настає “леопардовий день”. Чим ближче до корони – тим далі від розвитку. Здається, навіщо ходити на якісь курси, слухати інших майстрів: я й так усе знаю.
У нашій сфері це є неприпустимим. Щороку з’являються нові технології. Майстер зупиняється на пару місяців і втрачає ціну, конкуренти відводять клієнтів.
Втрата клієнтів. Клієнту неприємно платити гроші та отримувати погляд майстра “зверху-вниз”. Легше піти до іншого салону.
Буває і навпаки: майстер постійно себе їсть. У мене буває так: через найменшу помилку можу ніч не спати.
Самокритика – це корисно. Але краще тримати межу між розвитком та безсонними ночами 🙂
Майстер вислухає ваші побажання, вивчить тип шкіри та особливості обличчя.
Ви отримуєте рекомендації щодо образу та процедур, які підійдуть вашій зовнішності
Щоб отримати консультацію, заповніть цю форму або зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.